بانک گردشگری

image
31 / 6
سال مالی
آخرین کندل 1403/08/23
شروعپایانبیشترینکمترینحجم
3,069 3,063 3,116 2,950 8,562,609

پروفایل

بانک گردشگری
VAGARDESH
وگردش
VAGARDESH
31 / 6
30,000,000
2,073 ریال
147.76%
945.23%
سود سهام برای سال 1402 مبلغ 2422 ریال بوده است و P/E = 1.26
آخرین سود سهام برای سال 1403 دوره سه ماهه مبلغ 774 ریال بوده است و P/E = 3.96
3.00
0.87
91,890 میلیارد ریال
1.08
تهران
مربوط به اصلی ترین محل است
ثبت نشده است

مواد و محصولات مصرفی

مواد و محصولات تولیدی

داخلی

بانک گردشگری به استناد ماده ٩٨ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 1389/10/07 به ثبت رسیده است.
این بانک در تاریخ 1389/10/30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 1389/09/02 اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است.
سرمایه اولیه این بانک مبلغ ٢٠٠٠ میلیارد ریال است و در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 1389/12/22، افزایش سرمایه بانک به ٤٠٠٠ میلیارد ریال تصویب و بر اساس پیشنهاد هیات مدیره بانک و با موافقت سهامداران بانک در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ1392/05/14افزایش سرمایه بانک به ٦٠٠٠ میلیارد ریال با تفویض اختیار به هیات مدیره تصویب شده است.
بانک گردشگری به‌شکل مجموعه‌ای از فعالیت‌های گسترده بانکی (بانکداری فراگیر) سازماندهی و فعالیت خود را تداوم خواهد بخشید. اگر چه فعالیت‌های تجاری بانک گردشگری شباهت‌ بسیاری با فعالیت سایر بانک‌ها دارد، اما توجه ویژه این بانک به صنعت گردشگری کشور، فعالیت آن را متمایز می‌کند.
بانک گردشگری، بانک همه مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد، اما تخصص مؤسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری، مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد و بدین لحاظ بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.

فعالیت بانک گردشگری
بانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.
این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.
هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.
توان رقابتی بانک گردشگری
توان رقابتی بانک گردشگری به کیفیت و ویژگی‌های خدمات و محصولات و منابع انسانی آن استوار است.
این دو شاخص، ترکیب اصلی جذب مشتریان محترم بانک را شکل می‌دهند.
با وجود تعهد این بانک به بهره مندی از حداقل نیروی انسانی لازم و استفاده از اتوماسیون و فناوری سطح بالا، تلاش خواهد شد تا مشتریان گرانقدر بانک همواره از تعداد کافی نیروی انسانی برای دریافت خدمات بانکی مورد نیاز و همچنین تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب درسطح شعب و ادارات مرکزی بهره مند باشند.
حوزه بین‌الملل بانک گردشگری
بانک گردشگری در سه حوزه فناوری، مدیریت و تاًمین سرمایه، همکاری با مؤسسات مالی خارجی را نیز دنبال می‌کند.
با این حال در شرایط جاری کشور، دو شاخص فناوری و مدیریت مهم‌تر از از تأمین منابع مالی از خارج کشور است.
مؤسسان بانک، ضرورت پیوند دادن فعالیت بانک با بازارهای پول و سرمایه جهان را نیز مهم دانسته و به‌ویژه حوزه سرمایه‌گذاری در خارج (placement)، مدیریت ارز، بازاریابی محصولات و خدمات در خارج از کشور را نیز ضروری برای استفاده از نهادها و مؤسسات مالی و اعتباری و بانکی خارجی می دانند.

رعایت استانداردهای بین‌المللی
بانک گردشگری خود را ملزم می‌داند که ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات بانکداری کشور و به‌ویژه پذیرش کامل هدایت‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استانداردها و معیارهای بین‌المللی فعالیت‌های اعتبارات مالی و بانکی را رعایت کند.
به‌ویژه، بانک گردشگری در حوزه کفایت سرمایه، خود را متعهد به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی مربوط می‌داند.
ارتقای پایدار کیفیت در بانک گردشگری
در صنعت بانکداری، تمامی بانک‌ها ناگزیرند تا بر مشتریان هدف خود تمرکز یابند.
بانک گردشگری نیز برای کسب کامل رضایت‌مندی و حفظ مشتریان محترم، ارتقای پایدار سطح خدمات و کیفیت محصولات خود را از اهم اهداف خود می داند.
بانک گردشگری همت خود را مصروف به ارتقای کیفیت خدمات و محصولات بانک خواهد کرد تا به موقعیت برتر در میان بانک‌های تجاری خصوصی کشور دست یابد. در این زمینه، مسئولان کنترل کیفیت بانک، در تمامی مراحل اقدامات، از طراحی و تولید و خدمات، تا عرضه و شیوه بازاریابی محصولات بانکی، حضوری جدی و فعال خواهند داشت.
دقت کنید ، نسبت های مالی ممکن است به روز نباشد.

نمودار قیمت و مشخصه های آماری

معیار 10 روز گذشته 30 روز گذشته
میانگین حجم 16,843,484 12,232,486
بیشترین حجم 28,578,603 38,130,092
کمترین حجم 6,575,350 127,954
بیشترین قیمت 3,116 ريال 3,116 ريال
کمترین قیمت 2,767 ريال 2,543 ريال
میانگین آخرین قیمت ها 2,910 ريال 2,747 ريال
بیشترین spread 178 ريال 178 ريال
کمترین spread 0 ريال 0 ريال
میانگین spread 122 ريال 66 ريال
تعداد کندل با بدنه مثبت 4 7
تعداد کندل با بدنه منفی 6 11
تعداد کندل صف خرید 0 4
تعداد کندل صف فروش 0 6
تعداد کندل پایانی بیشتر از قبل 7 14
تعداد کندل پایانی کمتر از قبل 3 14

به زودی

به زودی